Negalėjau nepasidalinti savo šiandienos …

Negalėjau nepasidalinti savo šiandienos lyriniu nukrypimu į 90-uosius kažkelintuosius, kai man buvo kokie 7-10 metų ;D Tai va, taip ir vyrą pažindinau su senais ŽAS’ais, Sel, XXL, Junior, UZI, Karališka Erdve ir Trumpu Sujungimu ;D Et, iš tikro buvo smagu..
Vaikystėje mane veikė įvairiausio stiliaus muzika – tėtis pirko daug kompaktų įvairių, tai būdama 5-6 metų jau buvau susipažinusi su tokiais grandais kaip Queen, Elton John, Pink Floyd, The Beatles ir dauuuuugybe kitų – ir man patiko (dabar klasikinis rokas yra mano mėgstamiausia muzika). Po tėčio mirties mano muzikinį skonį ėmė formuoti brolis – taip pažindinausi su ŽAS, XXL (brolis sakė jų ant ‘bajerio’ klausydavo), UZI, Cypress Hill, House of Pain, Wu Tang ir kitais tuo metu ant bangos buvusiais atlikėjais ir grupėm. Kaip ir būdinga daugumai jaunesniųjų broliukų ir sesučių, tai ir aš copy-cat’inau brolį – tuo metu kiek pamenu vyko pasiskirstymas reiveriai – forsai – reperiai – tai ir aš kopijuodama brolį išprašiau mamos, kad nupirktų man ‘lenarus’, kedukus šustrus, didelį golfą, o skarelę ant galvos nukėliau nuo brolio – buvau šustrausia antrokė mokykloje ;D net vyresniokai su manim sveikindavosi ir sakydavo ‘jėga’ 😀 tai buvau pasikėlus ;D
Paskui žinoma yra bendraamžiai – taip vyksta pažindinimasis su Junior ar Karališka Erdve (jau aišku neminiu iš užsienių nuskambančių Spice Girls :)). O jau šokiai kokie buvo stovykloje “Pasaka” – awesome ;D sau mažutė 10 metų oi kaip šokdavau, labiausiai laukiama dienos dalis – na ir aišku kokia muzika skambėjo – taip mintinai ir išmokau Rebelheart “Ilgas kelias” 🙂
Oi, ir kaip galėjau pamiršti – pagrindinė grupė, su kuria susipažinau brolio dėka – Foje 🙂 pamenu, kaip jis ėjo į jų baigiamąjį koncertą Klaipėdoje ir paskui dalinosi įspūdžiais – kaip į jį krypo šalia esančių aplinkinių dėmesys, kai buvo grojama daina “Mėlyni plaukai” (ir tikrai ne todėl, kad jis buvo mėlynai plaukus nusidažęs :)). Va. Smagu prisimint, I am smiling in my brain 🙂
Apskritai esu dėkinga savo tėčiui ir broliui už suformuotą teisingą muzikinį skonį – manau, kad sugebu atskirti, kas verta dėmesio, o kas ne (aišku su savom kelių keistų mėgstamų dainų išlygom :)). Na ir žinoma mano pažindinimasis su muzika tuo neužsibaigia – nestagnuoju šiuo klausimu, vis daugiau visko naujo atrandu, nes pasauly tiek muzikos! Ir toliau man įtaką daro brolis, draugai, Antonas (supažindinę mane su Tears for Fears, Infected Mushroom, NIN, Korn, Pearl Jam ir kt.).
Esu universali įvairaus stiliaus muzikos klausyme, išskyrus…….. (čia galite įdėti didelę gausybę lietuviškos padangės ale žvaigždžių, kažkokio hip-hop mutanto crunk atlikėjus, visokias gagas, mažus veinus ir t.t. brr brr brr…..) Atsiprašau, jei ką įžeidžiau, kiekvienam savo, bet…yra BET ;D
Na gal užteks čia mano nukrypimų, pabaigai norėčiau pasidalinti citata iš XXL kūrinuko “Jeigu nori paskraidyt”:
“Jeigu būčiau lėktuvėlis,
Mažas vėjo malūnėlis,
Paskraidinčiau jus visus,
Ir mažus ir didelius”.
Over and out 🙂 *Simona eina toliau mokintis groti gitara*

